wtorek, 28 maja 2013

iPhone

Początkowo miała być torebka M.Korsa ale ostatecznie zdecydowałam się na zmianę telefonu. iPhone 3GS zmieniłam na 5 i była to świetna decyzja! 3 GS'a miałam od 2010roku(nic się nie psuło!!!) i bałam się że wszystkie dane z telefonu (kontakty,notatki,sms'y) utracę... na szczęście w iTunes jest funkcja archiwizowania.Dzięki temu wszystko z mojego starego 3GS'a mogłam przenieść na nowiutką piąteczkę.
Z piątki jak na razie jestem bardzooo zadowolona. Aparat genialny,bateria też całkiem w porządku,o wiele lżejszy od poprzedniego,ekran większy, ogólnie chudszy, wszystko ładnie!
Teraz jeszcze jakiś fajny case i mogę znowu nie zmieniać telefonu przez 3/4lata! :)


1 komentarz:

  1. jest piękny ♥ ja pamietam jak używalam samsunga z wysuwaną klapką (starocie) całe 7 lat :D

    OdpowiedzUsuń