niedziela, 26 maja 2013

Gumball 3000 i Warsaw Orange Festival 2013

W końcu zaczęło się coś dziać w Warszawie! Minął mi właśnie całkiem ciekawy tydzień. Powrót z Londynu - środa. Gumball 3000 - czwartek. Warsaw Orange Festival - sobota,niedziela.
O Londynie już wam pisałam wiec przechodzę do czwartku. Gumball jest to międzynarodowy,nielegalny rajd ekskluzywnych samochodów takich jak Bugatti, Aston Martin, Lamborghini, Ferrari, Bentley, Rolls Royce i inne. Rajd w tym roku rozpoczynał się w Kopenhadze i kończył w Monako. Udział wzięli nie tylko zawodowi kierowcy ale także celebryci m. in.siłacz Rubert Burneika, amerykańska wokalistka EVE, raperzy z Cypress Hill, Xzibit, czy legenda skateboardu Tony Hawk.
W tym roku spotkało nas to szczęście ,że auta przejeżdżały przez nasz kraj! Zatrzymywali się na noc w Warszawie więc mieliśmy możliwość podziwiania drogich pojazdów przez całą noc. Wielką atrakcją był również pokaz skateboardowy na rampie legendarnego Tonego Hawk'a. Gumball 3000 okazał się świetnym wydarzeniem,zebrało się mnóstwo osób i mam nadzieję że za rok również nas odwiedzą!
Teraz Warsaw Orange Festival 2013 - bilet kupiłam już w styczniu za 209zł na 2dni(trybuny). Głównie interesowała mnie Beyonce oraz The Offspring.
W sobotę na Stadion Narodowy przyjechałam dopiero po 20 oczywiście były małe problemy z zaparkowaniem się ale to norma przy tak dużych wydarzeniach a poza tym to wszystko było bardzo dobrze zorganizowane.
Mrs Carter pojawiła się na scenie po 23 (było 15/20minutowe opóźnienie) i dała czadu! B. przez dwie godziny trwania koncertu zaśpiewywała swoje najlepsze hity - "Crazy in Love "Irreplaceable", "Single Ladies", "Baby Boy","Run the World (Girls)".
Jestem pod wielkim wrażeniem jej umiejętności wokalnych jak i tanecznych. Dawał wszystkim takiego 'powera' że o matko!  Na koniec zeszła z estrady na platformę gdzie fani-szczęśliwcy mogli zdobyć autograf gwiazdy i uścisnąć jej rękę. Jeśli ktoś opuścił występ Beyonce Queen to niech teraz żałuje! Jeden z lepszych koncertów na jakich byłam.
A teraz lecę się szykować na The Offspring!
xx











1 komentarz: