wtorek, 23 kwietnia 2013

SINSAY

Ostatnio otworzyli w Warszawie - dokładnie w Reducie sklep Sinsay!(nie bardzo rozumiem czemu w stolicy tak późno było otwarcie butiku, skoro jest on już od ponad miesiąca w innych częściach naszego kraju)
Niestety na samo otwarcie nie udało mi się wpaść, ponieważ w tym czasie byłam na WFW, ale dzień po otwarciu pojechałam obejrzeć ich propozycje odzieżowe. Na pierwszy rzut oka wygląd sklepu - wielki PLUS! Nowocześnie i  prosto. Ceny - szokująco niskie, niestety odbija się to na jakości, trzeba uważać na materiały, ale za takie ceny nie możemy spodziewać się luksusów i długotrwałego użytkowania odzieży.
Co do ubrań to w sklepie można znaleźć same najnowsze trendy neony,pastele,czaszki,ćwieki,pasiaste legginsy,lustrzane okulary,ramoneski i wiele innych.
Marka głównie jest kierowana do młodych dziewczyn (15-24lata) które lubią podążać za światowymi trendami i są świadome swojego wizerunku.
Wrzucam wam parę zdjęć z sesji promującej markę oraz kilka moich z ajfona. ;)















 



5 komentarzy:

  1. Podobają mi się ich rzeczy i oczywiście firma ma duuuuuży plus za niskie ceny!

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz słysze o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszulki ok. 15-30zł ; jeansy ok. 60-80 ;O
      wiec ceny bardzo atrakcyjne!
      POLECAM SINSAY! ;)

      Usuń
  3. u mnie w okolicy chyba nie ma tego sklepu ;C

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na rozdanie u mnie :)
    http://daquerreblog.blogspot.com/2013/04/pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń