sobota, 20 kwietnia 2013

bejsbolówka

 Dzisiejszy post jest ze zdjeciami wykonanymi ponad rok temu. stylówka cały czas na topie (tak mi się przynajmniej wydaje). najmodniejsze bejsbolówki to te czerwone lub granatowe. ja jednak stawiam na kolory bardziej stonowane dlatego też wybrałam czarno-szarą. zestawiam ją zazwyczaj z rurkami i zwykłą bokserką tak, żeby to bluza była numerem jeden stylizacji. lubie stawiać na jeden mocny akcent aby przyciągał uwagę. buty - chyba najlepszym wyborem są trampki np.convers'y! swoją bejsbolówkę kupiłam w Londynie za jakieś 15 funtów i ją uwielbiam, kolory idealne jak dla mnie + skórzane rękawy. wygląda naprawdę świetnie!








3 komentarze:

  1. Chyba muszę sobie jakąś bejsbolówkę zakupić, bo wyglądają one bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie wygladasz kochana :) masz taką dziewczęcą urodę że takie ciuchy długo będą Ci pasować:D

    OdpowiedzUsuń