niedziela, 7 kwietnia 2013

Warsaw Fashion Weekend - part one

Warsaw Fashion Weekend czyli najmodniejszy weekend w Polsce trwa. Niestety jutro ostatni dzień imprezy w Soho. Jak do dej pory zachwycił mnie pokaz Natalii Jaroszewskiej (piękne sukienki!) oraz Toni&Guy z udziałem najpopularniejszych Polskich blogerek czyli Maff,Jessica,Jestem Kasia i Cajmel (postaram się jutro wrzucić filmik to sami zobaczycie jak dziewczyny wypadły.

Jeszcze jutro czekają mnie pokazy:
15:00 Jarosław Ewert
16:00 Monika Błotnicka
17:00 MiWa by Carol Nemoto
18:00 Rina Cossack
19:00 Natasha Pavluchenko

A co fajnego w strefie zakupów?  hmmm w sumie to nic nie kupiłam. Jedynie skorzystałam ze stylistów/fryzjerów Toni&Guy którzy przez całe 3dni czesali chętne osoby(w kolejce do nich stałam ok.godziny! a mniej więcej na jedną osobę poświęcali ok.10minut).
Jutro wrzucę więcej zdjęć i mam nadzieje że lepszej jakoś ponieważ te poniżej były robione ajfonem!















4 komentarze: